Sådan fakturerer I Fonden
Nedenstående gælder udelukkende vedr. Fondens drift.
Støttemodtagere af bevillinger skal anmode om udbetaling via vores ansøgningsportal Grant: LINK til Grant
Vi benytter elektronisk registrering af vores fakturaer fra leverandører via www.nemhandel.dk. Det betyder, at vi ikke modtager fysiske papirfakturaer, PDF i en mail eller andre løsninger.
I stedet skal I sende fakturaer (og kreditnotaer) til os i OIOUBL-format via NemHandelsRegisteret (NHR). Hvis I har spørgsmål, kan I finde vejledning på NHRs egen hjemmeside.
Til leverandører, som ikke anvender NemHandelsRegistreret eller alene sender os meget få fakturaer, kan vi anbefale hjemmesiden www.sproom.net/da, hvor I kan indberette fakturaer eller kreditnotaer direkte til os.
Vær opmærksom på følgende, når I sender en faktura afsted:
- I skal sende fakturaen/kreditnotaen til CVR nr. 28893825 og EAN nr. 5790002649233.
- I skal give fyldestgørende oplysninger om din virksomhed, herunder kontaktoplysninger i tilfælde af, at vi har spørgsmål eller indsigelser til fakturaen
- I skal angive jeres reference hos os (fx en person, et ordre-, abonnements- eller aftalenummer eller lignende)
- I skal angive art og antal på varen/ydelsen, den aftalte pris og inkluderende aftalte rabatter m.v. Det er muligt at vedhæfte relevante bilag m.v.
- I skal angive betalingsbetingelser og betalingsinfo.
Betalingsanmodninger fra projektmodtagere skal ske gennem login på vores ansøgningsportal